Hallo allemaal.
mijn motormanagementlampje knippert oranje en heeft dan geen vermogen meer. Dit na ongeveer 2km. Als ik later weer koud start, lijkt het weer goed te gaan maar na 2km hetzelfde. Als ik hem langs de kant zet, dan is het net een oude diesel. Wie heeft een idee wat het kan zijn?